Produkt dnia
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Regulamin sklepu

 

PODMIOT ODPOWIEDZIALNY

 P.P.H ABIGAIL Lucyna Wiaderska  

ul Piotra Skargi 156a  95-200 Pabianice 

NIP 769-180-00-42, REGON 100939518. 



KONTAKT TELEFONICZNY POD NR TEL  881402004 



DANE DO PRZELEWU

ING Bank Śląski

numer konta :  36 1050 1461 1000 0090 7537 4471



REGULAMIN SKLEPU 



OFERTA

1. Produkty są nowe i objęte gwarancją producenta.

2. Ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

3.Pracownicy starają się, by opisy i dane techniczne produktów były zgodne z podawanymi przez ich producentów. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędne opisy i dane techniczne w przypadku gdy są tożsame z opisami i danymi technicznymi podanymi przez producenta.

4.Zdjęcia produktów mogą nieznacznie odbiegać od oryginałów.

5.Produkty oferowane w sklepie internetowym nie są odzwierciedleniem aktualnych stanów magazynowych. Chwilowa niedostępność produktów nie może stanowić podstawy do roszczeń zamawiającego wobec sklepu. 



SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

1.Warunkiem realizacji zamówienia jest wypełnienie formularza zamówienia, podanie danych tj. imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, adresu dostawy, numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail. Podanie danych wskazanych powyżej jest dobrowolne i stanowi wyrażenie zgody na posługiwanie się tymi danymi w procesie potwierdzenia i realizacji złożonego zamówienia.

2.W przypadku braku towaru w magazynie , sklep podejmie próbę sprowadzenia go od producenta. Klient zostanie poinformowany o terminie realizacji zamówienia.Zamówienie może zostać anulowane na prośbę klienta. 



FORMA PŁATNOŚCI

1. Zapłata za towary zakupione - w formie przelewu bankowego bądź gotówką przy odbiorze towaru.

2.Przy składaniu zamówienia kupujący wybiera formę zapłaty przelewem bądź gotówką przy odbiorze. Numer rachunku bankowego sklepu internetowego na który należy wpłacić koszty zamówionych produktów oraz koszty przesyłki podany jest na każdej aukcji.

3.W przypadku wyboru zapłaty gotówką przy odbiorze towaru kupujący na podstawie listu przewozowego opłaca koszty zamówionych produktów oraz przesyłki za pobraniem.. 



DOSTAWA I ODBIÓR OSOBISTY

1.Zamówienia dostarczane są na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A., ,firmy kurierskiej DPD lub Inpost

2.Wysyłka - 1-2 dni robocze .W szczególnych wypadkach sklep zastrzega sobie możliwość wydłużenia realizacji zamówienia do 14 dni. W wypadku zagubienia przesyłki kupującemu przysługuje nowy towar dopiero po rozpatrzeniu reklamacji przez przewoźnika.

3.Wysyłki są realizowane od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Sklep nie ma wpływu na godziny doręczeń zamówionych towarów i szybkość dostawy realizowanej przez przewoźników.

4. Dostawa zostanie dokonana na adres podany w formularzu zamówienia, z uwzględnieniem treści § 3 pkt. 2.

5. Sklep internetowy zastrzega możliwość odmowy realizacji zamówienia potwierdzonego w przypadku,

gdy:zamówiony towar nie jest dostępny na stanach magazynowych na skutek wyczerpania        zapasów,zamówiony towar uległ uszkodzeniu.

6. Opłata za dostawę oraz produkty nie zawiera usługi wniesienia oraz zastrzeżenia godzin doręczenia.

7. Opłata za transport może ulec zmianie w przypadku niestandardowych doręczeń, doręczenia do rąk własnych lub przy zakupie więcej jak 1 sztuki danego produktu.

8. Sklep umożliwia odbiór osobisty towarów zakupionych na aukcjach.

9. Odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym potwierdzeniu telefonicznym możliwości odbioru.Po wcześniejszym ustaleniu możliwy jest odbiór po godzinach pracy sklepu.

10. Towar opłacony i nieodebrany w ciągu 3 miesięcy od daty wpłaty podlega przepadkowi na rzecz firmy ABIGAIL z tytułu kosztów magazynowania. 

 

REKLAMACJE USZKODZEŃ MECHANICZNYCH I BRAKÓW

1.Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia uszkodzeń mechanicznych zawartości (i jej opakowania zewnętrznego) przesyłki w obecności dostawcy.

2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania przez pracownika firmy dostarczającej protokołu reklamacyjnego w momencie odbioru przesyłki.

3.Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń kupującego z tytułu uszkodzenia bądź kradzieży całości lub części przesyłki w transporcie.

4. Protokół szkody ma pełną moc jedynie wtedy, gdy został sporządzony w momencie doręczenia przesyłki.

5. Przyjęcie przez kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli nie wykonają Państwo wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostaje zamknięta.

6. Uszkodzony mechanicznie towar należy odesłać zabezpieczony, w wypadku otrzymania przez sklep towaru niezabezpieczonego, który uległ kolejnym uszkodzeniom sklep zastrzega sobie prawo do naprawy urządzenia i odmowy usunięcia nowych uszkodzeń. 



REKLAMACJE I GWARANCJA

1. Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta.

2. Podstawą do dokonania naprawy gwarancyjnej jest posiadanie dokumentu potwierdzającego zakup towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).3. Sklep zwraca koszty wysyłki w przypadku reklamacji zakupionych towarów.



ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 1.Zgodnie z ustawą z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 ze zm.),Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny składając na piśmie oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wzór oświadczenie wysyłamy na żądanie)  w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki.

2.Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania oraz musi być dostarczony wraz z jego oryginalnym opakowaniem, wszelkimi foliami zabezpieczającymi, dokumentami i paragonem niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu.

3.W przypadku gdy towar zostanie zwrócony w stanie zmienionym lub uszkodzonym kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

4.Przed odesłaniem towaru kupujący musi skontaktować się ze sklepem internetowym - drogą elektroniczną bądź telefonicznie - celem ustalenia adresu, na jaki należy dokonać zwrotu towaru.

5.W przypadku odstąpienia od umowy przez kupującego sklep internetowy gwarantuje zwrot kwoty równej zapłaconej cenie (koszt towaru + koszt wysyłki ) - czyli kwota jaka wpłynęła na konto .

6. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem zwrotu towaru pokrywa kupujący.

7.Pieniądze za zamówiony towar zostaną zwrócone przelewem bankowym na numer rachunku bankowego podany w odstąpieniu od umowy.

8.Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem wysłanych z tytułu odstąpienia od umowy.

9. Towar odebrany osobiście nie podlega zwrotom z tytułu odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorcy. 



POUFNOŚĆ DANYCH

1.Administratorem danych osobowych podanych w procesie rejestracji oraz przy składaniu zamówienia będą przetwarzane przez firmę P.P.H ABIGAIL Lucyna Wiaderska.

2.Dane uzyskane wyłącznie w celu realizacji zamówienia, z uwzględnieniem niezbędnych standardów bezpieczeństwa zgodnie z ustawą z dnia 29sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2002 r. Nr101, poz. 926 z póz. zm.). 



POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.Ewentualne spory rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy dla siedziby sklepu internetowego.

2.W sprawach nie uregulowanych powyższym regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego

3. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl